Serwis
Na wszystkie produkty firmy Pinus udzielamy naszym klientom profesjonalnej opieki gwarancyjnej. Dodatkowo, udzielamy porad dotyczących pielęgnacji i konserwacji drewnianych produktów, jak również przeprowadzamy serwisy poreklamacyjne (UWAGA! Tylko dotyczące naszych wyrobów! Nie serwisujemy produktów innych producentów)
Prawo do gwarancji przysługuje wszystkim odbiorcom finalnym, którzy zainstalowali nasze produkty w obiekcie, z tą jednak uwagą, że ewentualne naprawy gwarancyjne nie przedłużają okresu gwarancji.
Warunki ważności gwarancji
- prawidłowo i profesjonalnie wykonany montaż przez autoryzowany serwis firmy “PINUS”,
- normalne warunki klimatyczne, odpowiednie do montażu stolarki drewnianej,
- dokonanie pełnej płatności,
- reklamacja zgłoszona niezwłocznie po zauważeniu usterki,
- właściwa konserwacja poprzez stosowanie delikatnych środków do konserwacji drewnianej stolarki
Gwarancja nie obejmuje następujących rodzajów uszkodzeń:
- mechanicznego i chemicznego uszkodzenia wykończenia podczas montażu i po jego zakończeniu,
- uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem i niewłaściwą konserwacją (przykładowo: stosowanie bardzo alkalicznych detergentów, rozpryskane wapno i cement, stosowanie nieodpowiednich taśm oklejających),
- normalne zużycie, takie jak blaknięcie koloru i zmiana tonu barwy,
- duże zmiany na skutek oddziaływania wilgoci w trakcie i po zakończeniu budowy powodujące pęcznienie drewna,
- wszelkie uszkodzenia powstałe w rezultacie wyżej wymienionych zmian.
W przypadku zgłoszenia reklamacji, jesteśmy zobowiązani do pozbycia się wad we wspólnie ustalonym terminie. Zobowiązujemy się do tego, że termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki. Jeśli produkt jest na gwarancji, a naprawa nie jest możliwa – wymienimy go na nowy.
FORMULARZ SERWISOWY
zgłoszenia reklamacji prosimy dokonać poprzez poniższy formularz serwisowy.